úterý 27. září 2011

koncept

situace

koncept
 provoz na pontonu:
v létě - brouzdaliště, velikost bazénku 5 x 30m, hloubka kolem 0,5m, ozvláštněn můstkem, sochou uprostřed, kde můžou kolem ní prolízat děti a hrát si na ni a kolem ní
v zimě - kluziště

zázemí na levé straně pontonu: stánek s občerstvením, zázemí, půjčovna lehátek/bruslí/slunečníků
obraz místa

6 komentářů:

  1. A není lepší popojet 5 minut na Žluté lázně?

    OdpovědětVymazat
  2. jde mi spíše o funkci, která člověka přiměje zůstat na místě a dobrovolně toto místo navštěvovat ve chvílích volna. Ve žlutých lázních jde o celodenní rekreaci se vstupným, tady je to pro zpříjemnění volných chvilek (obědní pauzy, zastávka z práce apod...). Moje funkce spočívá ve vymáchání si nohou ve vodě (do Vltavy je málo kdo smočí), přečíst si tu knížku na lehátku (žádné letní sportoviště)a je zde i vyžití v zimě - kluziště/bruslení na ledové ploše. Také zde mám v úmyslu večerní občasný program - světelná šou ve vodní mlze, promítání, kino ...

    OdpovědětVymazat
  3. dobry den andreo, v zasade to mozne je, ale neni to ono, nema to stavu, navrhnete to tak, aby bylo mozne menit volnocasove funkce libovolne, programovatelne molo, moje rada: nastudujte flying carpet od blanca a gralles pro boeing 2000 a udelejte to stejne, (nebo maO-h-ouse, AWG, turnOn, ale ti jsou horsi) ph

    OdpovědětVymazat
  4. koukala jsem na turn on od AWG, ale na flying carpet jsem našla jen jeden maly obrazek. neposlal by jste mi odkaz nebo tip kde toho najit vic? na internetu jsem hledala snad vsude, dekuju

    OdpovědětVymazat
  5. odkaz nemam, mozna ten maly obrazek staci, podivame se na to, ph

    OdpovědětVymazat