neděle 2. října 2011

nové nápady a řešení problémů

jak vyřešit cyklostezku? umístit ji na náplavce na jiné místo a výrazněji ji odlišit a v noci zajímavě nasvětlit
nedostatek míst k sezení? pokud se však lavičky nebudou v dostatečné míře používat, vznikne dojem opuštěného místa, tím mě napadlo šalamounské řešení "nekonečná lavička "


studio weave
Littlehampton GB
the longest beach bench
parné letní dny a náplavka bez stínu? stromořadí, půjčovna slunečníků ....


7 komentářů:

  1. ..hledejte podstatu ne design, vice viz. koncept, ph

    OdpovědětVymazat
  2. dobry den andreo, vybral jsem vam zadani plovouci bazen, do ctvrtka prosim udelejte stavebni program, dispozice a rezy 1:100, ph

    OdpovědětVymazat
  3. a mohla bych se zeptat jaka bude nosnost pontonu? abych veděla s jakým množstvím objemu vody mohu pracovat. a jestli platí, že ponor může být pouze 1,8m jak někdo říkal na čt konzultaci.

    OdpovědětVymazat
  4. ano, nosnost zpracuje andrea kubna, ktera dela doktorat na tema vltava, doufam, ze jiz na tento ctvrtek, voda nemuze byt v nadrzi na pontonu to by neunesl, budete mit uvnitr diru, koknete se jak se delaji podobne bazeny, treba v berline, ph

    OdpovědětVymazat
  5. mate volne zadani, jeste bych vam navrhnul misto bazenu vertikalni pristav na lode, myslim, ze to bude moc pekne (bazeny uz mame dva, mohla by to byt nuda), velky problem vltavy jsou kotviste, takze tema je aktualni, pokud budete chtit prinesu vam fotky podobnych staveb ze spanelska, ph

    OdpovědětVymazat
  6. popřemýšlela jsem o tom a zůstanu u bazénu, měla jsem toto zadání vymyšlené téměř od samého začátku a je mi osobně bližší. koukala jsem na Berlinský bazén a také mě zaujal floating pool v Brooklynu
    http://www.floatingpool.org/

    OdpovědětVymazat